Gezi - İzlenim

Kursiyer Fotografları/ 2012 Dördüncü Dönem

Kursiyer fotograf çekim gününü, üyelerimizle birlikte yaptığımız Korkuteli ve Elmalı köyleri fotograf gezisi ile birleştirdik.
30 Eylül pazar günü dokuz köy gezerek fotograf üretme adına oldukca verimli ve keyifli bir gün geçirdik.

30 Eylül 2012 Fotosafari

01 Ekim Salı, yaptığımız fotograf kritiğinde kursiyer fotograflarından ayın fotograflarını seçtik.

Tüm kursiyerlerin en iyi beşer fotograflarını getirdikleri fotokritikte Aslı Çetinkaya'nın fotografı birinci, Fatma Yağlı'nın fotografı da ikinci seçilmştir.
Tüm kursiyer arkadaşlarımızın ANFAD olarak her zaman yanlarında olduğumuzu ifade ederek, fotograflarını bizlerle paylaşmalarının devamını diliyoruz.

Kursiyer Fotoğrafları - 2012 / II.Dönem

Mart ayı fotoğraf gezisini Kursiyer çekim günü ile birleştirip Döşemealtı Bölgesinde tamamladık.

ANFAD

Kursiyerler fotoğraflarının kritiği 27.03.2012 Salı günü yapıldı.
Ayın fotoğraflarını kursiyer fotoğraflarından seçtik.

Gezi-İzlenim-Sagalassos-Mamak Beldesi

02 Ekim 2011 pazar 45 kişiyle gerçekleştirdiğimiz Ağlasun gezisi günün şartları çerçevesinde verimli geçti sayılabilir..
Bucaktan bizlere katılan "Bucak Fotograf Sanatçıları Platformu" üyeleriyle ilk durağımız Ağlasunda çay ve kahvaltı molası verdik.Zaman yitirmeden Sagalassos'a ulaştık.
Ören yerine tripod sokma-sokmama savaşını ören yeri bekçisi kazandıktan sonra ören yerini olanakların elverdiği ölçüde fotograflayarak öğle saatlerine kadar sürdürdük.

ANFAD ve Antoninler Çeşmesi
Sagalassos'dan sonra Bucaklı dostlarımız İlker Oflaz,İbrahim Çitekçi ve Bekir Üresin'in önerileri ile yakın bir mekanda öğle yemeklerimizi yedik.
Yakın çevrede toprak kaplar üreten atelyelerin varlığını biliyorduk,ancak bugüne dek hiç gitmemiştik.Yine Bucak Fotoğraf Sanatçıları Platformu kılavuzluğunda yakındaki Mamak beldesine geçtik.Beldeye vardığımızda çalışmakta olan toprak kap ustası Cüneyt Usta'nın atelyesine misafir olduk.Mekanın ve ışığın izin verdiği ölçüde fotoğraflamaya çalıştık.Bizlere katlanan,fotoğraf almamız için yorulan Cüneyt Ustaya çok teşekkür ediyoruz.

Dönmek için belde içinde aracımıza giderken beldenin belediye başkanı Sayın Yücel Çetiner hepimize hoş bir kahvehanede çay ikram etti.Mamak beldesinin halkı da hiç ummadığımız bir şekilde fotoğraflarımıza yardımcı oldu.Hoşgörülerinden ötürü Mamak köylülerine ve belediye başkanları Sayın Yücel Çetiner'e sonsuz teşekkürler ediyoruz.

Gezi-İzlenim-Side

24 Nisan Pazar,Manavgat-Side fotoğraf gezimizi gerçekleştirdik.

Yağmurlu bir havada Naras Köprüsünde başladık fotoğraf çekmeye.
Manavgat Şelalesinde devam ettik.

Öğle yemeğimizi değerli üyemiz Fikret Pezik'in organize etmesiyle Sidedeki
"Hotel Nova Park" da yedik.Otel sahiplerine çok teşekkürler ediyoruz.

ANFAD-Apollon Tapınağı
Öğleden sonramızı Side Müzesini gezerek ve Side sokaklarında fotoğraf kovalayarak geçirdik.
Gün batımında Apollon Tapınağı çevresinde toplandık.Karanlık çökene dek gün batımı ve ışıklı Side sokakları fotoğrafları çekerek aracımıza ulaştık ve Antalyaya hareket ettik.